6 de nov. 2013

UN PETIT DETALL PER DUES AMIGUES

Feia temps que volia fer un petit detall a dues amigues,
l'Eugènia i la Susanna, 
que en moltes ocasions em donen un cop de mà 
allà al poble! Desprenen una alegria i una força 
que contagien a tothom!

 Feia temps que tenia unes teles molt divertides d'uns peixets de colors.
Així que em vaig decidir a fer-lis dos petits detalls...

 

Un porta mocadors
La veritat és que els mocadors de paper sempre
van dins de la seva bossa de plàstic, 

però és més xulo
portar-los aquí dins, oi? 


I un petit necesser a conjunt!

Els dos eren iguals...però un era de color rosa i 
l'altre de color vermell!
 

Gràcies noies!!!  
No sabeu la sort que tinc d'haver-vos conegut!

8 comentaris:

  1. Ohhhhhhhh m'encantan aquestes teles!!!!!!! Tambe les tinc, vaig fer unes estovalles que encara tinc per ensenyar-vos. Les teves amigues estaran encantades amb aquest supers regals. Molts petons.:))

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies! Em va encantar el detall !!! També tinc molta sort d' haber- te conegut! Per això som les amigues...;-)

    ResponElimina
  3. Ohhh Ian! Quina cucada! M’encanten! I la tela moníssima. Segur que l’Eugènia i la Susana deuen saltar per un peu. Un petonàs! M

    ResponElimina
  4. Són maquíssims! Un regal molt ben pensat i amb unes robes molt xules!! Et segueixo ;). Fins aviat!

    ResponElimina
  5. Ooh t'acabo de descobrir i m'ha agradat molt aquest detallets tan bònics que has fet. Segur que les teves amigues estaran encantades. ;)

    ResponElimina
  6. tan quedat genials,,,son super bonics,,petons

    ResponElimina
  7. Quins petits detalls més grans!!! T'ha quedat xulíssim, realment el porta mocadors és un utensili ben útil, fins i tot per a tenir-lo a la tauleta de nit!
    Muaks

    ResponElimina
  8. I tant que és molt millor portar-los aqui!!! M'encanta la tela de peixets...és tan alegre! Ja veig que ets tan detallista com jo ;) M'encanta! Un petó

    ResponElimina