30 d’abr. 2014

UN EXPERIMENT DE COLORS

Una de les grans compres que he fet últimament ha sigut el de comprar els Watercolors líquids per fer manualitats. 

Fins ara feia servir el colorant alimentari per gairebé tot, excepte per cuinar... però un dia vaig llegir que hi havia aquestes pintures líquides i vaig anar a una botiga i en vaig comprar unes quantes. Tenia ganes de fer un experiment amb l'Etna i vaig pensar que era el millor moment per utilitzar-les.

Volíem veure com colorejant aigua amb les pintures i posant'hi unes flors, aquestes amb els dies, anaven canviant de color...

Així que primer vàrem utilitzar paper de pissarra, i amb unes estisores especials, va fer la forma de cor i l'Etna va posar el nom dels colors que volia fer servir.. rosa, lila, vermell i blau.



Unes quantes gotes de colors a cada un dels pots que havia comprat a Ikea, una cinta per enrotllar-la al voltant... i finalment hi vàrem ficar les flors blanques. 

La veritat és que l'Etna va disfrutar com un enana, jo també  i en Guim el vàrem tenir d'observador... ja volia tocar-ho ja...




No tinc cap foto de com va quedar al final. La veritat és que només va agafar una mica de color la que era blava,  suposo que havíem d'haver-hi ficat més gotes.

Per la propera vegada ja ho sabem... més concetrat! i a escollir altres colors : verd, groc, marró, taronja...! i a passar una estona entretinguda i divertida amb els petitons.

Espero que us hagi agradat tant com a nosaltres!

2 comentaris:

  1. Ostre Ian quin experiment més txulo... ,
    M'agrada molt la foto q l,etna mira a través dels pots! Una abraçada bonica! M

    ResponElimina
  2. Quina idea més xula, me l'apunto, és genial fer experiments!! Us va quedar molt bònic. ;)

    ResponElimina