18 de nov. 2014

UN BOSSA DE LLETRES

Bon deia! feia molt de temps que no escribia res en el blog... però aquí estem de nou.

Aquesta tela des del primer moment em va encantar. 
Em recorda el món dels diaris, el periodisme de lletres, pels colors, per la tipografia... etc.

Ja fa temps que la vaig cosir amb la Marta del TM i la vaig regalar a la meva mare perquè hi pugui portar de tot, ja que és molt i molt gran! 

A més, vaig posar-hi un imant per primer cop, que normalment hi poso snaps, o velcro o res...




M'encanta perquè és enorme.

Que tingueu bona setmana!



4 comentaris:

  1. Una bossa molt bonica. M'agrada.

    Un petó.

    Olga

    ResponElimina
  2. Ina bonica!!! quant de temps! ja et trobava a faltar! una bossa PRECIOSA! segur que la teva mare deu estar encantada amb ella. Un petó gran gran. M

    ResponElimina
  3. Una bossa molt pràctica i molt i molt bònica!! m'encanta tota la combinació de robes que has fet servir!! Feliç 2015

    ResponElimina